Vad vill du veta om marksten, hantverkare och bygge?

Nu när jag fått upp ångan här på bloggen, vad vill du veta mer om? Jag kan lite om mycket :D
 
Skämt åsido, jag skriver gärna om plattläggning, generellt skötsel av tomt, trädgård och andra markarbeten. Har även jobbat på många byggen och små och stora projekt så vill du veta nåt om hur hantverkare fungerar och resonerar kan jag kanske vara behjälplig. Kommer framöver skriva mer om lite arbeten som gränsar till mitt eget, just för att jag ofta får uppleva andra hantverkares expertis på nära håll, kommer bli en del om snickare, takläggare och allmänna tips kring renovering.
Kolla in min tidigare special om tips för husägare också :) (förra inlägget).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0