Plattläggare i Stockholm avslöjar allt

Att vara egen markentreprenör och plattläggare innebär att man måste vara en bra säljare för att få uppdrag och vinna förtroende hos kunder som vill ha marksten, trägårdsplattor, uppfarter med mera.
Jag är verksam som plattläggare i Stockholm men principerna brukar vara desamma oavsett var man anlitar plattläggare. Kanske är pris för plattläggning ofta lite dyrare i storstäder, både materialet och kostnaden för att anlita plattläggare (eller hantverkare över huvud taget).
Ett tips jag kan komma med så här på en gång är att du som kund alltid bör förbereda dig noggrannt innan du anlitar plattsättaren. Till exempel kan det vara bra att skriva ner sina tankar, kanske rita en enkel skiss. Då får du och plattläggare enklare att kommunicera och du slipper massa onödigt förarbete som bara tar tid.
Både din och plattläggarens tid är dyrbar, alla tjänar på goda förberedelser!
Mer tips kommer kring plattläggningens underbara värld :)
Att vara egen markentreprenör och plattläggare innebär att man måste vara en bra säljare för att få uppdrag och vinna förtroende hos kunder som vill ha marksten, trägårdsplattor, uppfarter med mera. Det innebär också att man måste vara en duktig yrkesman och kunna hantverket (och det vill jag mena att jag är :)
Jag är verksam som plattläggare i Stockholm men principerna brukar vara desamma oavsett var man anlitar plattläggare. Kanske är pris för plattläggning ofta lite dyrare i storstäder, både materialet och kostnaden för att anlita plattläggare (eller hantverkare över huvud taget).
Ett tips jag kan komma med så här på en gång är att du som kund alltid bör förbereda dig noggrannt innan du anlitar plattsättaren. Till exempel kan det vara bra att skriva ner sina tankar, kanske rita en enkel skiss. Då får du och plattläggare enklare att kommunicera och du slipper massa onödigt förarbete som bara tar tid.
Både din och plattläggarens tid är dyrbar, alla tjänar på goda förberedelser!
Mer tips kommer kring plattläggningens underbara värld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0